Podijeli
Windows Phone - česta pitanja
1. Kako kreirati "Microsoft live account/Korisnički račun"
Ukoliko ne posjedujete svoj "Live account/Korisnički račun" (vaš.mail@hotmail.com, vaš.mail@live.com, vaš.mail@outlook.com...) koji Vam je potreban da bi ste koristili sve mogućnosti Vašeg Windows phone uređaja, isti možete kreirati na sljedeći način:
- Slijedite uputstva za konfigurisanje na telefonu sve dok ne stignete do ekrana "Vodite sinhronizovan život".
- Dodirnite "Kreiraj nalog", a zatim sledite uputstva.
Ukoliko je Vaš uređaj već podešen, ali niste kreirali nalog, novi možete kreirati na sljedeći način:
- Na početnom zaslonu -> prijeđite lijevo na "Podešavanja" -> "E-pošta + nalozi".
- Dodirnite "Dodajte nalog" -> "Microsoft nalog
- Na ekranu Vodite sinhronizovan život dodirnite Kreiraj nalog, a zatim sledite uputstva za podešavanje naloga.
2. Kako vratiti tvorničke postavke?
Na početnom zaslonu -> prijeđite lijevo na "Podešavanja" -> "O telefonu" -> kliknite "resetuj telefon"
3. Kako postaviti melodiju zvona?
Na početnom zaslonu -> prijeđite lijevo na "Podešavanja" -> "zvono+zvukovi" -> odaberite melodiju zvona koju želite postaviti
4. Kako koristiti uređaj za pohranu podataka poput USB memorije?
Jednostavnim spajanjem uređaja na USB port računara (Win7, Win8)
5. Kako dodati brojeve s popisa zadnjih popisa (Call Log) u kontakte?
Ako želite dodati broj s popisa, možete kliknuti oznaku sa desne strane broja, a zatim u odabrati tipku na dnu ekrana nakon čega će Vam se ponuditi da odaberete postojeći kontakt ili da tipkom "+" dodate novi.
6. Kako promijeniti izgled pozadine na ekranu telefona?
Na početnom zaslonu -> prijeđite lijevo na "Podešavanja" -> "Početni ekran+Tema" -> promijenite "Pozadina" i "Accent color"
Dodirom na "odaberi sliku” možete odabrati sliku za pozadinu Vašeg početnog ekrana.